iTOP- Individualan trening oralne profilakse

EDUKACIJA O ORALNOJ HIGIJENI

Motivaciju za dolazak stomatologu i preventivne metode oralne medicine za potpuno vođenje računa o dentalnom zdravlju potrebno je upotpuniti edukacijom o oralnoj higijeni. Jedna od važnih prevencija je iTOP - Individualan trening oralne profilakse koji podrazumijeva učenje o pravilnoj oralnoj higijeni, trajnoj motivaciji za svakodnevnu primjenu novih stečenih vještina koje će pacijent primjenjivati i  na taj način očuvati doživotno zdravlje zuba i desni.

Nekada su se međuzubne četkice preporučivale pacijentima sa velikim međuzubnim prostorima, a za uske prostore preporuka je bio zubni konac. Napretkom tehnologije, unaprijedila se izrada međuzubnih četkica pa se one danas koriste i u najmanjim međuzubnim prostorima – objašnjava dr.med.dent. Danijela Hajdinjak Prihić iz Dentalnog studija LADENTAL

Prateći svjetske trendove i istraživanja i tim Dentalnog studija LADENTAL savjetuje i educira svoje pacijente kako bi postigli oralno zdravlje na što višoj razini. Doktorica Hajdinjak Prihić tako objašnjava da se više ne daje prednost zubnom koncu jer nedostaje konačnih znanstvenih dokaza za njegovu upotrebu. Prema navodima dekana Stomatološkog fakulteta u Lyonu u Francuskoj Denisa Bourgeoisa, interdentalne četkice su sada postale najbolji alat za čišćenje međuzubnih prostora, za koji postoje konkretni dokazi o dobrim rezultatima.

On je pionir u istraživanjima oralne profilakse i tehnika interdentalnog odnosno međuzubnog čišćenja. Denis Bourgeois predlaže interdentalne četkice upravo zbog sprečavanja nakupljanja interdentalnog biofilma i smanjenja razvoja parodontnih bolesti, te sistemskih bolesti poput bolesti srca koje se posljedično događaju. Čisteći međuzubne prostore iz svakog međuzubnog prostora uklanjamo oko 16 milijardi bakterija

Istraživanjima na navedenom Stomatološkom fakultetu potvrđen je nalaz različitih patogenih bakterija koje uzrokuju nastanak parodontne bolesti kod odraslih osoba. Istraživanja su potvrdila da bakterija P. gingivalis može uzrokovati gubitak alveolarne kosti, a u kombinaciji s bakterijama T. forsythia i T. denticola vjerojatno će uzrokovati parodontno oboljenje i ispadanje zubi.

Prilikom posjeta ordinaciji pomoću Curaprox kolorimetričke sonde izabiremo najveću veličinu četkice koja ulazi u međuzubni prostor, a da se pri tome ne izazove trauma ili nelagoda. U svim istraživanjima Bourgeois i njegov tim su izabrali seriju interdentalnih četkica Curaprox CPS prime. Prihvaćenost tih interdentalnih četkica kod pacijenata u svim istraživanjima je bila vrlo visoka. Iz tog razlog, kao brojne druge ordinacije diljem svijeta, odabrali smo upravo iTOP kao sustav održavanja oralne higijene kojim ćete zadržati ljepotu vašeg osmjeha cijeli život – navela je Danijela Hajdinjak Prihić.