Ginko tree, Julius Park

Edukativan pristup

iTOP- Individualan tretman oralne profilakse

Nekada su se međuzubne četkice preporučivale pacijentima sa velikim međuzubnim prostorima, a za uske prostore preporuka je bio zubni konac. Napretkom tehnologije, unaprijedila se izrada međuzubnih četkica pa se one danas koriste i u najmanjim međuzubnim prostorima. “Više se ne daje prednost zubnom koncu jer nedostaje konačnih znanstvenih dokaza za njegovu upotrebu. Za interdentalne četkice imamo konkretne dokaze. Interdentalne četkice su sada postale najbolji alat za čišćenje međuzubnih prostora“, kaže Prof. Denis Bourgeois, dekan Stomatološkog fakulteta u Lyonu-Francuska. On je pionir u istraživanjima oralne profilakse i tehnika interdentalnog (međuzubnog) čišćenja. On predlaže interdentalne četkice upravo zbog sprečavanja nakupljanja interdentalnog biofilma i smanjenja razvoja parodontnih bolesti, te sistemskih bolesti poput bolesti srca. Čisteći međuzubne prostore iz svakog međuzubnog prostora uklanjamo oko 16 milijardi bakterija. Njegovim istraživanjima potvrđen je nalaz različitih patogenih bakterija koje uzrokuju nastanak parodontne bolesti kod odraslih osoba. Tu su najvažniji Porphyromonas gingivalis, Tannerella forsythia i Treponema denticola. Istraživanja potvrđuju da sam P. gingivalis može uzrokovati gubitak alveolarne kosti, a u kombinaciji s T. forsythia i T. denticola vjerojatno će doći do parodontnog oboljenja i ispadanja zubi. Prilikom posjeta pomoću Curaprox kolorimetričke sonde izabiremo najveću veličinu četkice koja ulazi u međuzubni prostor, a da se pri tome ne izazove trauma ili nelagoda. U svim istraživanjima Bourgeois i njegov tim su izabrali seriju interdentalnih četkica Curaprox CPS prime. Prihvaćenost tih interdentalnih četkica kod pacijenata u svim istraživanjima je bila vrlo visoka. Iz tog razlog, kao brojne druge ordinacije diljem svijeta, odabrali smo upravo iTOP kao sustav održavanja oralne higijene kojim ćete zadržati ljepotu vašeg osmjeha cijeli život.